guest's

2012 m. rugsėjo 4 d., antradienis

what's in my bag

visada mano tašėje galima rasti ką nors skanaus ...
Kai neturiu ką veikti noriu valgyt - geriausias būdas yra guma

Kvepalai tašei svečiuojasi kartais 

Lūpų blizgiai,ir kremas nuo žaizdų ar kažko blogo,
aš tikiu kad jis stebuklingas. ha

Namų raktai,ir vis dažniau apsilankantys daiktai mano tašėje yra mašinos raktai :)
Negaliu sulaukti ,kol jie puikuosis čia kasdien

Vieni iš pagrindinių dalykų / reikalingiausi ir gelbėjantys visada.

Piniginė !!! Be jos niekur , haha. Sorry, negalėjau rodyti
foto,ji per baisi


1 komentaras:

  1. Labai geras rankinės turinys pas mane irgi dažnai galima rasti kokio nors gelio nuo sumušimo,nes man dažnai "sekasi" susižeisti :D p.s pradėjau sekti tavo blogą,galbūt ir mūsų blogu susidomėsi
    http://partyinlouboutins.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti