guest's

2012 m. rugsėjo 3 d., pirmadienis

ruduo!

- kuris pas mane visiškai nesijaučia :) oras laabai geras,kartais net per šilta. Pirmą rudens dieną praleidau prie ežero, su vandens motociklais, man tai buvo pirmas kartas, bet tikrai ne prastas .. OMG , jaučiu, kad tai darysiu dažnai,važinėtis,šokinėti ir šiaip sedėti ant jų yra kažkas nepaprasto. Motociklai yra mano tėčio brolio (mano dėdės) , kuris taip pat čia gyvena, todėl, pažadėjo man , kad kai tik važiuos prie ežero imsis ir mane, jaučiu kad su laiku mamos užprašysiu dovanos tokios. LOL .
Lietuviai verkia,kad jiems jau į mokyklą, haha , o aš jau dvi savaites kaip einu , ir kas iš to? Todėl džiaukitės,kad vasaros pabaigą atšventėt per paskutines dienas,o ne porą savaičių ankščiau :)))
p.s. pirmadienį buvo nedarbo diena čia, todėl man nereikėjo į mokyklą ... haha. ir ta proga su drauge nuvažiavau į molą. SALES SALES SALES everywheree. Nusipirkau kelis rūbus, bet foto įkelsiu rytoi,o šiandien po molų su mano mama ,jos draugu ir mano drauge važiavom į kitą valstiją , visai šalia, valanda su biškiu kelio 'indiana' .. - pasimaudyti prie Michigano..Jo ,lol, nepasimaudėm, ner sutemo ir uždarė pležus. BET turėjom gerą laiką ir pasivažinėjom pakrante. O rytoj mokykloje kaip ir kekvieną antradienį 'late start' , pamokos nuo devynių, patrumpintos po dešimt minučių, haha cool.
gero jums laiko mokykloje, gerų pažimių , o aš einu miegoti, nes po gero ilgojo savaitgalio jaučiuosi tikraaaai pavargus. :*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą