guest's

2013 m. vasario 20 d., trečiadienis

Hello:)
Na, štai ir baigėsi mano katino dienos. Penkias dienas sirgimo ir tris iš jų kai kiti ėjo i mokykla . Xexe, pasisekė.
Šiandien buvo ne tokia diena kaip pirmadienis ar antradienis , trečiadienį praleidau nebe lovoje o su savo 'stepdad' ( ipraskit, aš ji vadinu partner, prilipinau jam tokį nickname, per video kadanors pasakysiu taip kaip aš tariu) tai aš ir mano partner visa diena visur buvom.
Trečiadieniais jam iseigine tai važiavom pas daktara, mane patikrino, sakė kad jau galiu eiti i mokykla, poto buvom parduotuvėse , ir man nupirko jordans! Matyt ne visi žinot kas tai, ikelsiu foto. Taip praėjo mano diena. Be galo pasilgau draugu ir mokyklos ... Dabar guliu lovoje ir laukiu kol greiciau užmigsiu.
Ryt laukite idomesnio posto, nes pamokos tik iki 12, ir poto kažką veiksniu su draugais. Bye:*







1 komentaras: