guest's

2012 m. spalio 13 d., šeštadienis

why?

- šitas postas bus apie tupac.
Labai dažnai gaunu klausimus ' kodėl jis tau taip patinka ? ' , 'kuom jis toks įpatingas ? ' mano atsakymas -
tuo metu, kai ėjau iš proto dėl Jonas Brothers, nesigilinau į žodžius dainuose ar kažką panašaus. Jie man buvo be proto gražūs ir patiko tiesiog muzika. Jie ir yra tokie, bet dar iš klausimų ' Kaip nuo Jonų perėjai prie Tupac, juk ir išvaizda ir muzika be galo skiriasi ? ' MANO BROLIO KALTĖ. !  I mean ,ačiū tau broli .
Tiesiog, kai klausydavau jonų ar bieberio jis iš manes šaipydavosi, ir pradėjo pasakot ko klausė kai buvo paauglys. Pradėjo pasakot apie tupacą, ir kažkaip kai jis man taip iš dienos į dieną užmesdavo apie jį ,aš pradėjau klausytis jo dainų, brolis savo mašinos diskose visada turėdavo po porą paco dainų, todėl žinojau žodžius,bet dainų pavadinimo - nieko. Kai pradėjau klausyt , prisiminiau kad kelių ir žodžius moku. HAHA.
Tik bėgda tokia,kad mano brolis mano kad jis gyvas,todėl galiu su juo diskutuoti tik apie Pac'o gyvenima iki 'mirties' . Jis toliau nešneka su manim, ir šaiposi kad tikiu. Na, kekvienas su sava nuomone.
O aš tikiu,kad jis gyvas, galbūt kvailai jums atrodo,bet per sunku sakyt kad tokie žmonės išeina be priežasties.
Yra tikrai labai daug išimčių ir panašiai kad jis yra gyvas.Aš jomis tikiu .Niekas neisiaiškino kas iš tikro jį nušovė.  Tą naktį buvo priežastis tai nelaimei, bet taip pat ir ne. Jį supo tik apsauginiai, ir iš paskos prieš pat mirties minutę toje sankryžoje nieko nebuvo. Staiga privažiavo baltas kadilakas, nušovė ir nuvažiavo.Realu? O kur dingo tos mašinos iš paskos? Aplenkė tupaco mašiną, nors matė kad nušovė?Nu nesigalvoja man taip,todėl aš ir netikiu,netikiu ir tom foto ir tais video kur jis 'ale' gyvas pamatytas kažkur po 96 september 13. Tiesiog jaučiu,kad tada jis nebuvo nušautas.Tai va,mano teorija yra kad jis gyvas tikėkit ar ne.

Jis įpatingas, nes daug kas galvojo ,kad jis yra gangsteris - nors jis nebuvo.
Jis tiesiog tikėjo į Dievą, ir per prastą vaikystę,kad ir persikraustę iš New Yorko į LA nepakeitė to,kad jis yra juodas ir persikraustęs jis liko ghetto kid.
Žinau, kad jis turėjo sunkią vaikystę, augo be tėvo. Turėjo pačią geriausią mamą . Poto turėjo stepdad, su kuriuo gerai sutarė, bet užaugęs be tėvo jis vistiek buvo kitoks. Pacas visur išsiskyrė iš minios, mokykloje mokytojai apie jį atsiliepią kaip apie išraiškingą ir spalvingą asmenį, sooo ? Nemanau,kad jis buvo toks blogas nuo pat pirmų dienų.
http://www.putlocker.com/file/4697O06ZE2SKSW0G# čia vienas iš tų filmų ,kur žmonės apie jį kalba. Aišku , ne visiem įtiksi, yra ir blogų žmonių kuriem nepatinki, ar jie tiesiog už kitą pusę.
Nežinau, rašau čia tai ką galvoju, o mano mintys biški blaškosi. Tai va, jei jums įdomu, galit skaityt ir ieškot visko. Aš skaičiau daug, ir girdėjau daug skirtingų teorijų. Iš pat pradžių ir maniau ,kad jis miręs , bet nuomonę pakeičiau .
Dabar didelis mano noras yra nusipirkti jo knygą, su atprintintais jo sasvinių puslapiais, jo mintimis ir žodžiais.
Visos Paco dainos yra kažkas stebuklingo. Muzika tikrai, o kai isigilini į žodžius.. ahhh ..
Kalbu galbūt kvailai čia, galbūt jums atrodo kvaila, bet taip nėra .Aš tiesiog apsėsta nuo jo.
Jis buvo tobulai gražus, turėjo neįprastą charakterį , gerą širdį.
Man labai patiko jo paskis ' jei nekenčiu ,tai tik kartą' , todėl prasidėjo tie visi East and West coast war, nes žinomas reperis notorious BIG jam padarė daug blogo ,pats iškėlęs jį į viešumą, pirmas Tupaco sušaudymas 94'(kažkas tokio) buvo suorganizuotas nuo BIGGIE ir jo record jam'o.
Vienu žodžiu, čia nuorodos, kam įdomu tas pasidomėsit. Bet manau žinoti tokį kaip PAC'AS ar bent kartą ar kelis įsigilinti į dainas kaip pvz changes yra tikrai verta. Peace
http://www.youtube.com/watch?v=_m3B060jo_o&feature=endscreen&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=HfXwmDGJAB8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Ay9BWM8lwOA&feature=related
http://tupac-thuglife.tripod.com/id14.html  jei netyngit paskaitykit.
https://www.google.com/#hl=en&sugexp=les%3Bcpsugrpq2&gs_nf=3&gs_mss=7%20days%20theor&tok=Ui-wljw0mfaTkbDMUtnQlA&pq=7%20days%20theory&cp=8&gs_id=kt&xhr=t&q=tupac%27s+death&pf=p&safe=off&sclient=psy-ab&oq=tupacs+d&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=4f04cd06e77866c7&bpcl=35277026&biw=1680&bih=862




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą