guest's

2012 m. rugpjūčio 30 d., ketvirtadienis

somethin strangeeee

sveiki. šią savaitę turėjau kelis testus,todėl mokiausi, ir tikrai neturiu apie ką čia rašyti, aš žinau,kad jūs norit foto,vlogo , pamatyti mano kambarį, bet fotkint mokykloi visko negaliu,- atrodysiu kaip durnė, lol , o vlogą ikelsiu po savaitgalio,nes per savaitgalį pabaigs remontuoti kambarį. O mokykloje man sekasi neblogai, susitikau daug pažįstamų, nieko neprisidirbau, pradedu įkirst chemija,- o su matematika vis tas pats blogas reikalas.
O tema apie ką šiandien norėjau parašyt.. huuum,yra apie drugelius skrandyje .. I guess.. neturiu daugiau jokių citatų,bet parodysiu jums su mokyklos foto ,del ko drugeliai pilve apsigyveno. Jausmas tikrai keistas, nenoriu daug šnekėt, bet man smagu .. Apie visa šitą galėčiau rašyt kažką, ir tuo pačiu nieko,nes dabar per daug laimės, hhaa lol .
!!! prašau,nepykit ant manęs, kad aš dinginėju, tikrai netyngiu rašyti ,bet nežinau apie kąąą ...
Man pačiai labai įdomu skaityt su nuotraukom,o kai aš nieko nefotkinu apart savęs , huh lol , nemanau ,kad turiu kelti kažką čia . Todėl , kai įsibegėsiu į draugų ratą, darysim foto ir taip toliau, viską matysit, nes turėsiu normalią dienotvarkę, ir laiko rašyti,ne tik parašyti - bet normaliais postinti čia ! Bandysiu pradėti nuo rytojaus, atsikratyti savo plaukų lietimo kai filmuojuosi , ir kelti vlogus.))) man pačiai smagu kai mano blogo kažkas laukia, einu ruoštis matematikos testui, sekmės man rytoi, čiau:*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą