guest's

2012 m. rugpjūčio 21 d., antradienis

new in again &school

tašė iš 'JCPENNEY'
už $45, kai kurie iš jūsų čia labai gerai verčiat dolerius į litus,tai išsikeisit :)

Šlepetės, tinkančios prie tokios pat mano hello kitty pižamos.
Iš JCPENNEY, už $15.

Penalas iš 'victoria's secret' 

And school...
O mokykloje man sekėsi gerai :P . Susipažinau naujų draugų,gavau daug dėmesio .. Haha, ko man daugiau reikia,o jeigu rimčiau, tai visi kaip ir minėjau be galo draugiški, padeda,mokytojai stengiasi viską išaiškinti. 
Ir viskas labai skiriasi ,laabai skiriasi nuo Lietuvos. Pavyzdžiui kekviena pamoka, yra su skirtingais mokiniais, tokiais kurie pasirinkę tai ką turiu aš. Pvz science klasėje turiu ir dviliktokų , haha :) Ir kaip minėjau kažkada taip pat, kad man kas dieną tos pačios pamokos. Pamokos vyksta 50min, 5min pertrauka, o man 'luch time' bus per šeštą pamoką . Mokykla yra be galo didelė, bet man ten patiko, na,aišku , kaip pirmai dienai man buvo tikrai baisu, bet viskas manau bus gerai . Rytoi galbūt per lunch'ą papostinsiu į blogą įrašą su foto, o dabar einu žiūrėti gal turiu namų darbų , susidėsiu visas knygas kurias turiu ir lėksiu miegoti, nes man būtinai reikia miego. Iki rytojaus :*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą