guest's

2012 m. rugpjūčio 27 d., pirmadienis

my days

mano dienos! pirmadienis, haa , ir vėl mokykla,iš dalies noriu į ją, iš dalies ir ne. Na,bet niekur nepabėgsiu. Iš tikrūjų nebepavargstu nuo jos, įeinu į ėjimo ankščiau miegoti ir ankščiau keltis režimą, paskirstau laiką - neveltui.
Šiandien rašiau anglų testą,manau padariau klaidų nes namuose mokiausi tik dalį to ,ką turėjau. aš kaip visada ...
haha, soo, mokykloje viskas kaip ir gerai,visi tikrai draugiški,tik mane be galo erzina tai,kad turiu keramikos pamoką,kuri man yra labaaai nuobodi ... šiandien po pamokų apsitvarkiau namus,ir važinėjausi su draugu mašina, vakare susitikau su kitais draugais parke,o grįžus namo ejau sportuoti su mamule.
Rytoi - antradienį , man pamokos prasidės nuo 9. Pamokos baigsis taip pat, 3:15.
Manau rytoi mano kambarys bus pabaigtas iki pat galo, todėl nufilmuosiu kambario ir savo pačios vlogą,taip ilgai lauktą, vis noriu mokykloje fotkintis , bet man gėda tai daryt lol , nežinau kodėl, nors visi prašo foto su manim. hahaa, čia laabai karšta, na, +34 kasdien, man atsibodo. Užvakar buvau six flags, turėjau žiauriai smagų laiką,išbandžiau šitus atrakcionus (vieni iš baisiausių) :
http://www.youtube.com/watch?v=imn7pJj7Rdg video ne mano, nesiryžau pati filmuot nes labai drebėjau ir bijojau išdrėbt fotiką ar iphona :D haha
http://www.youtube.com/watch?v=-Fwq4Iaolak šitas yra pats seniausias, bet aišku jis yra atnaujintas, tas garsas specialiai taip padarytas. haha, jis taaaip atpurtė,mamai liko melynės. lol :D man jis žiauriai smagus, ir laabai aukštas.
kiti buvo vidiniai,ir vienas išorinis,tokie pusiau baisoki, haha, bet neatsimenu jų pavadinimų todėl neikelsiu video. Pirksim season pass'us į sixflags, todėl važiuosiu ten dar kelis kart tikrai, ypač laukiu helloveeno ! yayyy , cya:*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą