guest's

2012 m. rugpjūčio 2 d., ketvirtadienis

got some news!

Hei.Visų pirma - sorry, kad dingusi ir vėl buvau, tiesiog neturėjau daug laiko ir turėjau problemą. labai skaudžiai nudegiau,nes prie atlanto saulė buvo labai kaitri,ir mane sužeidė. Nors visad nuo įdegio ruduodavau,dabar įdegiau ir kelias dienas vaikšiojau kaip krabas,o tik pradėjus ruduot ėmiau ir luptis... fuck my life,na,nieko, skausmas praėjo,belieka atsikratyti sena oda,ir galbūt naują saulė pamėgs,ir imsiu ruduoti. haha.
Per dienas floridoje gerai pailsėjau,nepaisant to viso tragiško skausmo,ir negalėjimo nieko dėtis ant pečių ir slėpimosi nuo saulės.Nors tiek visko gražaus ir įdomaus pamačiu negaliu gailėtis, bet į miami dabar grįžti nenorėčiau , bijau vėl iškepti. Visą savaitę kol buvome kitame Amerikos krašte su mumis buvo ir mano puseserė, ir ji dabar iki šeštadienio pas mane čia namuose, su ja ir mano mama smagiai leidžiame laiką.
AAh,tiesa, man jau šešiolika! :D Net pamiršau,išties tai nieko įpatingo, gimtadienį atšvenčiau su šeima, skaaaniai pavalgėm ir aplankėm naktinį Chicagos downtowną, asmeniškai man- tai supeeerinės gimtadienio išvakarės :)
O su draugais Lietuvoje aš savo gimtadienį minėjau visą paskutinę savaitę, taip ,kad nėra ko gailėtis,kad būtent dabar jo siautulingai neatšvenčiau... 
Tai tiek ką galbūt norėjau papasakoti apie kelias pastarasias dienas, dabar jau nebedinginėsiu iš čia keliom dienom kaip buvau aną savaitę matoma kaip vaiduoklis. haha, stengsiuos kuo daugiau visko kelti,ir panašiai,o jeigu turite man pastabų ar pasiulymų :
c-ya:*


va čia mes šventėm mano gimtadienį

chicago!







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą