guest's

2012 m. rugpjūčio 6 d., pirmadienis

finalllllllyyy

pagaliau galiu ramiai prisesti prie kompiuterio ir grizti pas jus :p atsiprašau ir vėl kad dinginėju, tiesiog vis aplankom ką nors, einam ten ir ten,ir aš neturiu tiek laiko kad parašyti čia.
taigi,vaakar buvau pas dėdę,pusbrolio krikštynose :) o šiandieeen pas tetą su pusesere,ir vėl čia nakvoju, buvom downtowne, susipažinau su keliais beeerniukais gražiais labai. lol :D man visi amerikonai patinka plius minus.
ir va,ką galiu pasakyti,man 22 dieną man prasideda pamokos.. šūdas, erzina. bet iš dalies tikrai laukiu naujų pažinčių, anglų kalbos, susilpnintų pamokų man kaip naujokei :D turėtų būti smagu... o dabar įkelsiu foto iš šiandien , bei pasižadėsiu ir vėl,kad stengsiuos ndinginėti iš čia.
ir šiaip,pakolkas tokių idomių draugų nesusiradau,nes laiką leidžiu su šeima, bet planuoju su kaimynu lietuviu eiti į parką,ir jis man pažadėjo supažintinti mane su draugais savo,nes iš tikro man šiek tiek nuobodoka taip kaip dabar. be galo pasilgau savo draugų ir žinau kad man jų niekas nepakeis :(













Komentarų nėra:

Rašyti komentarą