guest's

2012 m. rugpjūčio 14 d., antradienis

congratz!

Sveikučiai ! Galit mane pasveikinti, esu priimta į mokyklą,ir pagal amerikoniškus terminus esu vadinama sophomore (dešimtokė) . Šiandien mokykloje su mama buvom galbūt kokias keturias valandas, beet viskas sekėsi tikrai puikiai, mane priemė ir panašiai, nuėjom pas hum, nu kaip mokyklos ale patarėja kokia, atstovė kuri patikrina (counselor) ,ir ji sugalvojo man padaryti testą, nes aš nesu mokiusis amerikoniškoje mokykloje .. O dieve pradėjau drebėti,ir vos ne verkti. Galvojau lieps rašyti istorija ar matematiką, bet man tereikėjo pašneketi su ja,parodyti anglų kalbą,jai patiko,todėl negavau palengvintų anglų pamokų, ir sudarė mano tvarkaraštį.
Amerikoje pamokos ne taip pat kaip Lietuvoje,kas dieną vyksta tos pačios pamokos (schedule) , ir aš per dieną turiu septynias pamokas, ir kekviena iš jų nėra su tais pačiais klasiokais. Na,viskas nauja ir įdomu.
Dabar tiksliai nepamenu savo pamokų, bet žinau kad turiu anglų, anglų skaitymą ir rašyma,keramiką, sportą, geometriją , istoriją ir science. Tarp pamokų kurios jei neklystu vyksta apie valandą, ( taip pat kitap nei Lietuvoje,daugiau negu 45min.) , yra 5 minučių pertrauka, ir po3 pamokų yra lunch time - 45 minutės. Mokyklą pradėsiu kitą antradienį,rugpjūčio 21,o baigsiu gegužės 20. Skamba neblogai ! :) Taip pat mokykoje susipažinau du labai smagius vaikinus,kurie penktadienį mane ir dar vieną naują mano pažįstamą vešis supažindinti su aktyvistu grupe... Labai laukiu! Tai tiek kiek norėjau pasidalinti įspudžiais iš mokyklos, kurios laabai laukiu !

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą